Magento 2.4 – Τι φέρνει το νέο Update;

Magento 2.4 – Τι φέρνει το νέο Update;

8 Σεπτεμβρίου, 2020 Τεχνικά

Ανακοινώθηκε η κυκλοφορία του νέου Update για το Magento 2 στις 28 Ιουλίου 2020, και αφορά μία μεγάλη λίστα με νέες δυνατότητες και ενημερώσεις για τη Νο1 πλατφόρμα παγκοσμίως και την κατασκευή eshop γενικότερα!

Τι νέο φέρνει το Magento 2.4;

Ξεκάθαρα το Magento 2 έρχεται βελτιωμένο σε κάποιες από τις μεγαλύτερες ανησυχίες των ιδιοκτητών ηλεκτρονικών καταστημάτων όπως είναι η αναζήτηση και διαχείριση εικόνων.

Μία εικόνα από το Magento 2 δείχνει με μια ματιά όλη την προσπάθεια που έγινε για τη νέα έκδοση της πλατφόρμας.

Για τα χιλιάδες καταστήματα που ακόμη και σήμερα έχουν παραμείνει στο Magento 1.9 (υπενθυμίζουμε η Adobe σταμάτησε επίσημα την υποστήριξή τους τον Ιούνιο 2020), η νέα έκδοση του Magento 2.4 δίνει επιπρόσθετους λόγους άμεσης μετακίνησης στο Magento 2.

Αν διαθέτεις ένα κατάστημα σε Magento 1, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας και θα σε βοηθήσουμε να μεταβείς στη νέα πλατφόρμα Magento 2.

Τώρα ας εξετάσουμε σε μεγαλύτερο βάθος τι νέο μας φέρνει το Magento 2.4.

Πολύ πιο δυνατή μηχανή αναζήτησης

Η αναζήτηση μπορεί να είναι μία σημαντική ενέργεια στην εύρεση ενός προϊόντος από τον πελάτη, αλλά είναι εξίσου σημαντική και στη συντήρηση των προϊόντων από τον διαχειριστή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναζήτηση είναι απολύτως απαραίτητη να λειτουργεί τέλεια εάν θέλεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα να μην είναι απλά καλό, αλλά εξαιρετικό!

Στο Magento 2.4 η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης του Magento δεν βασίζεται πλέον στην MySQL! Το Magento απαιτεί να υπάρχει εγκατεστημένο το Elasticsearch στον Server προτού ολοκληρώσει με επιτυχία την εγκατάσταση του Magento 2.4.

Τώρα που το Elasticsearch είναι υποχρεωτικό, αυτό προσθέτει κόστος στη συντήρηση του Server σου καθώς απαιτείται μία επιπρόσθετη διεργασία (service) για να μπορεί να λειτουργήσει. Παρόλα αυτά, με κάθε βεβαιότητα αξίζει αυτό το βήμα αφού προσθέτει μεγάλη δυναμική στην αναζήτηση των προϊόντων.

Συνολικά, η βελτίωση της αναζήτησης στο Magento 2.4 είναι σίγουρα ένα καλό νέο. Μπορείς πλέον να προσφέρεις στους πελάτες σου μία ακόμη καλύτερη εμπειρία αναζήτησης, επενδύοντας μόνο λίγα χρήματα παραπάνω στη συντήρηση του Magento.

Νέα συλλογή πολυμέσων και Έλεγχος ταυτότητας δύο παραγόντων

Εδώ έχουμε μερικές ακόμη βελτιώσεις στην εμπειρία του χρήστη, μόνο που αυτή τη φορά αφορούν τον διαχειριστή του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Με τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων, η είσοδος στο πανελ διαχείρισης γίνεται ακόμη πιο ασφαλής. Η διαδικασία είναι βασικά η ίδια όπως στις περισσότερες ανάλογες ταυτοποιήσεις. Ένας κωδικός δημιουργείται από το σύστημα και αποστέλλεται στο χρήστη ως το δεύτερο επίπεδο ελέγχου ταυτότητας.

Όσον αφορά τη νέα συλλογή πολυμέσων, ο διαχειριστής του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί τώρα να αναζητά, να φιλτράρει και να ταξινομεί εικόνες πιο γρήγορα από ότι σε προηγούμενες εκδόσεις της πλατφόρμας. Το Magento ισχυρίζεται ότι αποδίδει έως και 30 φορές πιο γρήγορα από την παλιά αναζήτηση!

Επιπρόσθετα, στη νέα συλλογή πολυμέσων είναι ενσωματωμένο και το Adobe Stock με τέτοιο τρόπο που επιτρέπει πρόσβαση σε εκατομμύρια φωτογραφίες απευθείας από την Adobe. Φυσικά είναι μία υπηρεσία επί πληρωμή, παρόλα αυτά είναι ενσωματωμένη ακόμη και στην Community έκδοση της πλατφόρμας.

Δυνατότητα αγορών με βοήθεια του πωλητή

Την τελευταία φορά που ένας πελάτης χρειάστηκε την βοήθειά σου για να ολοκληρώσει την παραγγελία του, είχες τη δυνατότητα να τον καθοδηγήσεις βλέποντας απευθείας τον λογαριασμό του;

Με τη νέα δυνατότητα του Magento 2.4, ένας υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών θα μπορεί να συνδεθεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα ως πελάτης απευθείας από το πανελ διαχείρισης! 

Χωρίς να χρειάζεται να ζητήσει τον κωδικό πρόσβασης του πελάτη, θα μπορεί εύκολα να καθοδηγήσει τον πελάτη προσφέροντας του μία ξεχωριστή εμπειρία αγορών. Για παράδειγμα μπορεί:

Δυνατότητα αποδοχής αγορών (διαθέσιμο μόνο στο Magento Commerce)

Αυτή η νέα δυνατότητα φέρνει καλύτερο έλεγχο δαπανών στις εταιρείες B2B, επιτρέποντάς τους να δημιουργούν μηχανισμούς έγκρισης για μεμονωμένες αγορές. Με την αξιοποίηση αυτής της δυνατότητας μπορούν να δημιουργούν συγκεκριμένους κανόνες αγορών με βάση την τιμή της παραγγελίας, τον αριθμό των προϊόντων ή τα έξοδα αποστολής. Όταν αυτός ο κανόνας ενεργοποιηθεί, τότε απαιτείται περαιτέρω έγκριση για την ολοκλήρωση μίας παραγγελίας.

Για παράδειγμα, μία εταιρεία επιθυμεί οποιαδήποτε παραγγελία αξίας πάνω από 5.000 ευρώ ή περισσότερων των 10 προϊόντων να απαιτεί έγκριση από τον Υπεύθυνο Αγορών. Αυτό μπορεί εύκολα πλέον να γίνει με τη δυνατότητα αποδοχής αγορών.

Μπορούν να υπάρχουν περισσότεροι του ενός υπεύθυνων αγορών και καθένας από αυτούς μπορεί να ενημερώνεται αυτόματα όταν απαιτείται η έγκρισή τους. Οι υπεύθυνοι αγορών μπορούν εύκολα να εγκρίνουν ή να απορρίψουν μία αγορά, καθώς και να σχολιάσουν μία αγορά στους λογαριασμούς τους.

Παραλαβή στο κατάστημα (ή κλικ-και-συλλογή)

Αυτή είναι μία σπουδαία δυνατότητα που συνιστούμε σχεδόν πάντα στους συνεργάτες μας B2C.

Είναι ένας διαδεδομένος τρόπος αγορών πλέον στις ανεπτυγμένες χώρες που εμπλέκει μία αποτελεσματική πώληση λιανικής όταν ο πελάτης προέρχεται από περιοχή που υπάρχει φυσικό κατάστημα.

Η εμπειρία μας δείχνει ότι αυτό έχει τρία (3) μεγάλα πλεονεκτήματα:

1ον: Αυξάνει τα ποσοστά μετατροπών αφού ο πελάτης δεν έχει έξοδα αποστολής και θα περάσει να παραλάβει από το κατάστημα.

2ον: Αυξάνει τις πιθανότητες επιπρόσθετων πωλήσεων στο κατάστημα όταν ο πελάτης πάει για την παραλαβή της παραγγελίας του.

3ον: Προσφέρει μία ξεχωριστή εμπειρία αγορών και ενισχύει τη σχέση και την αφοσίωση του πελάτη με το κατάστημα.

Η δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα είναι πλέον ενσωματωμένη λειτουργία του Magento 2.4 και είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις (Community και Commerce).

Επιτρέπει την προβολή κατάλληλων σημείων παραλαβής σε συνδυασμό με σημαντικές πληροφορίες, όπως το ωράριο καταστημάτων. Όταν μία παραγγελία είναι έτοιμη για παραλαβή, ο διαχειριστής του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορεί να ειδοποιήσει τον πελάτη με ένα μόνο κλικ.

Γενικές βελτιώσεις πλατφόρμας και βελτιώσεις ασφαλείας

Εκτός από τις νέες δυνατότητες που αναφέρθηκαν προηγουμένως, το Magento 2.4 έρχεται και με νέες αναβαθμίσεις στην πλατφόρμα που θα πρέπει να προσέξουν οι υπεύθυνοι ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Πλήρη λίστα μπορούν να δουν απευθείας από την Adobe εδώ: Magento 2.4 technology stack requirements

Κάποιες από τις σημαντικότερες βελτιώσεις του Magento 2.4 είναι ότι τώρα υποστηρίζει τη νέα έκδοση της PHP (7.4) και της MySQL (8.0), δίνοντας εξαιρετικές βελτιώσεις στην ταχύτητα, στην ασφάλεια και την αξιοπιστία της πλατφόρμας.

Αυτό δείχνει επίσης το πόσο σημαντικό είναι για το Magento να συμβαδίζει με τις νέες τεχνολογίες και να τις αξιοποιεί εγκαίρως.

Συμπεράσματα - Θα πρέπει να αναβαθμίσω το κατάστημά μου στο Magento 2.4;

Εάν το ηλεκτρονικό σου κατάστημα είναι ακόμη σε Magento 1, τότε η μετάβαση στο Magento 2 ή σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα είναι παραπάνω από απαραίτητη. Μία παλαιότερη έκδοση του eshop σου μπορεί να δημιουργήσει πολλά και ανεπανόρθωτα προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.

Εάν το ηλεκτρονικό σου κατάστημα βρίσκεται ήδη σε Magento 2 και σε οποιαδήποτε έκδοση 2.3.x, τότε η απάντηση είναι ότι δεν χρειάζεται να βιαστείς και να αναβαθμίσεις στο 2.4. Για την ακρίβεια, μπορεί να αποδειχθεί ασφαλέστερο να περιμένεις λίγο χρονικό διάστημα μέχρι η έκδοση να φτάσει στο 2.4.2 ή 2.4.3 και μετά να προχωρήσεις στην αναβάθμιση.

Ο καλύτερος τρόπος για να γνωρίζεις με βεβαιότητα τι πρέπει να κάνεις, είναι να επικοινωνήσεις με έναν Magento Expert της Bitmyjob. Η Bitmyjob απαρτίζεται από επαγγελματίες του Magento που με την εμπειρία 12+ χρόνων μπορούν να σε κατευθύνουν με ασφάλεια στις επιλογές σου.

Επικοινώνησε μαζί μας και θα σου λύσουμε κάθε σου απορία!

 

Αν θέλετε να λαμβάνετε άρθρα σαν το παραπάνω, τότε εγγραφείτε στο Newsletter μας!