Ουσιαστικές ερωτήσεις για την εταιρεία που θα αναλάβει το επόμενο eshop σου!

Ουσιαστικές ερωτήσεις για την εταιρεία που θα αναλάβει το επόμενο eshop σου!

29 Σεπτεμβρίου, 2020 Tips
Eshop: Ποιες ερωτήσεις να κάνεις στην εταιρεία που θα το αναλάβει

Είτε σχεδιάζεις ένα καινούργιο eshop, είτε επιθυμείς να αναβαθμίσεις ένα υφιστάμενο,  η μεγάλη σου πρόκληση θα είναι πάντα να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες.

Σε μία ανοικτή αγορά με πολλαπλές εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων και κατασκευής eshop, η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών είναι συχνά μία δύσκολη υπόθεση.

Είναι πολύ δύσκολο, ωστόσο, να κατανοήσουμε εάν μια εταιρία που αναλαμβάνει την κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι ικανή να ανταπεξέλθει στις προτιμήσεις και απαιτήσεις μας.

Πώς μπορείς να διασφαλίσεις ότι αυτός που έχεις επιλέξει κατανοεί την επιχείρησή σου, τους στόχους της, αφουγκράζεται εσένα και το προσωπικό σου και παρέχει τις κατάλληλες λύσεις για τις τρέχουσες και τις μελλοντικές σου ανάγκες;

Για να είσαι σίγουρος για την επιλογή σου, θα πρέπει να θέσεις τις κατάλληλες ερωτήσεις την κατάλληλη στιγμή. Στο άρθρο του blog μας ακολουθούν μερικές από αυτές τις ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν να προσδιορίσεις εάν μια συγκεκριμένη εταιρεία είναι κατάλληλη για τη κατασκευή του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.

Ερωτήσεις σχετικές με το κόστος ανάπτυξης του eshop

Το πρώτο και πιο σημαντικό είναι το οικονομικό θέμα. Είσαι ο μόνος που ξέρει τι μπορεί να ξοδέψει, οπότε ας είναι αυτός ο οδηγός σου. Αναφέροντας τον προϋπολογισμό σου, μία εταιρεία μπορεί να σε κατευθύνει στην κατάλληλη πλατφόρμα για το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Δεν φτάνει όμως αυτό.

Θα πρέπει να πάρεις αυτές τις απαντήσεις που θα σε βοηθήσουν να εμπιστευτείς την εταιρεία που σκοπεύεις να αναθέσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Γιαυτό το λόγο, θα πρέπει να θέσεις μία σειρά από ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν να κατανοήσεις καλύτερα τον τρόπο που κατέληξαν σε ένα συγκεκριμένο κόστος υλοποίησης. Μερικές από αυτές τις ερωτήσεις μπορεί να είναι:

  • Γιατί το κόστος είναι πιο χαμηλό ή πιο υψηλό σε σχέση με άλλες εταιρίες;
  • Ποιο είναι το συνολικό κόστος για παρόμοια έργα που έχετε αναλάβει στο παρελθόν;
  • Μπορείτε να μου περιγράψετε με λίγες λέξεις πώς καταλήξατε σε αυτό το κόστος;

Προσοχή! Όταν κάτι είναι φτηνό δεν σημαίνει πάντα ότι είναι αξιόπιστο και προσαρμοσμένο στις ανάγκες μας. Αυτό αντιθέτως, μπορεί να είναι μία ένδειξη που πρέπει να σε προβληματίσει και να βεβαιωθείς ότι όντως έχουν καταλάβει τις απαιτήσεις του ηλεκτρονικού σου καταστήματος αλλά και ότι έχουν συμπεριλάβει στην προσφορά τους όλη τη λειτουργικότητα που έχει συμφωνηθεί.

Είναι προτιμότερο να επιλέξεις να συνεργαστείς με μία εταιρία που είναι λίγο ακριβότερη, αν καταφέρει να σου τεκμηριώσει με ακρίβεια τους λόγους που την οδήγησαν σε αυτό το κόστος.

Ερωτήσεις σχετικές με την εμπειρία πάνω στον τομέα που πραγματεύεται το eshop

Η εταιρία με την οποία θα επιλέξεις να συνεργαστείς θα ήταν καλό να έχει εμπειρία στον τομέα στον οποίο βασίζεται το e-shop σου. Ψάχνεις για οποιαδήποτε εμπειρία έχουν σε παρόμοιες επιχειρήσεις με τη δική σου, γιατί αν έχουν, πιθανότατα θα το ολοκληρώσουν γρηγορότερα και με μεγαλύτερη επιτυχία.

Ρώτα τους λοιπόν αν:

  • Έχουν εξυπηρετήσει στο παρελθόν επιχειρήσεις παρόμοιες με την δική σου;
  • Μπορούν να σου δείξουν παρόμοια έργα που έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία;

Πολλές εταιρίες τοποθετούν τους πελάτες τους στο portfolio τους. Μία καλή πρώτη κίνηση είναι να το συμβουλευτείς και να αναζητήσεις παρόμοια e-shop με το δικό σου. Είσαι ικανοποιημένος από το αισθητικό αποτέλεσμα και τη λειτουργικότητα που προσφέρεται; Είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα αγόραζες; Πόσο γρήγορα φορτώνουν οι σελίδες του;

Ερωτήσεις σχετικές με το χρονικό διάστημα που αναμένεται να ολοκληρωθεί το eshop

Μία εταιρεία με εμπειρία στην κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων, χωρίζει συνήθως την υλοποίηση σε διάφορες φάσεις. Σκοπός αυτών των ερωτήσεων είναι να δεις κατά πόσο μπορούν να τεκμηριώσουν τον χρόνο που χρειάζονται για την κατασκευή του e-shop σου αλλά και το πόσο οργανωμένοι είναι.

Η απάντηση που θα πάρεις  σε αυτήν την ερώτηση θα πρέπει, τουλάχιστον, να ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου. Εάν χρειάζεσαι ένα έργο που πρέπει να ολοκληρωθεί σε τρεις μήνες, η απάντηση θα πρέπει να είναι ότι θα ολοκληρωθεί σε τρεις μήνες ή λιγότερο. Εναλλακτικά, θα πρέπει να εξετάσεις λύσεις που θα μειώσουν τον χρόνο υλοποίησης, αφαιρώντας κάποια λειτουργικότητα ή αλλάζοντας την πλατφόρμα.

Διάλεξε οποιαδήποτε δύο αλλά δεν θα έχεις το τρίτο

Διάλεξε οποιαδήποτε δύο αλλά δεν θα έχεις το τρίτο

Προσοχή! Θα πρέπει να είσαι προσεκτικός όταν σου τάζουν υπερβολικά σύντομο χρονικό διάστημα παράδοσης ενός e-shop. Η γρήγορη ανάπτυξη ενός e-shop μπορεί να κρύβει πολλές παγίδες και συνήθως είναι προάγγελος προβλημάτων στο μέλλον. Επομένως πρόσεχε όταν οι χρόνοι παράδοσης είναι δυσανάλογα μικρή σε σχέση με άλλες παρόμοιες προσφορές που μπορεί να έχεις από άλλες εταιρείες.

Μερικές από τις ερωτήσεις που μπορείς να κάνεις:

  • Μπορείτε να μου περιγράψετε την κάθε φάση υλοποίησης ξεχωριστά;
  • Ποια μπορεί να είναι η εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης του eshop;
  • Τι συμβαίνει στην περίπτωση που υπάρξει καθυστέρηση και ξεπεραστεί η ημερομηνία παράδοσης;

Εκτός από το πόσο γρήγορα θα κατασκευαστεί το e-shop σου, ρώτησε να μάθεις για την διαδικασία ολοκλήρωσης του. Μια σοβαρή εταιρία κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων θα είναι σε θέση να σου αναλύσει την κάθε φάση υλοποίησης ξεχωριστά και σε βάθος.

Ερωτήσεις σχετικές με την τεχνική υποστήριξη μετά το πέρας κατασκευής του eshop

Αποφασίζουμε και συνεργαζόμαστε με μια εταιρία για να μας φτιάξει το e-shop. Ωραία, μας το φτιάξανε, ναι είναι πολύ καλά δομημένο και από θέμα λειτουργικότητας αλλά και από θέμα εμφάνισης. Συγχαρητήρια, έχουμε το τέλειο e-shop! (ή μήπως όχι;)

Τι γίνεται αν μετά από μία εβδομάδα έχουμε ένα σωρό απορίες; Τι γίνεται αν μετά από κάποιους μήνες χρειάζεται αναβάθμιση κάποιας λειτουργικότητας; Πού απευθύνεσαι όταν για κάποιο λόγο αντιμετωπίζεις τεχνικά προβλήματα με το e-shop σου;

Για αυτό λοιπόν πρέπει να ρωτήσεις:

  • Υπάρχει τεχνική υποστήριξη μετά την κατασκευή του e-shop; Και αν ναι, ποιο είναι το κόστος;
  • Τι καλύπτει το κόστος της συγκεκριμένης τεχνικής υποστήριξης όσον αφορά προβλήματα στο μέλλον;
  • Ποια είναι η πολιτική της εταιρείας όσον αφορά την συντήρηση του e-shop αλλά και τις μελλοντικές αναβαθμίσεις;

Πρέπει να σκεφτείς το κόστος μακροπρόθεσμα και όχι προσωρινά. Όσο πιο νωρίς έχεις μία πλήρη εικόνα, τόσο πιο σίγουρος θα είσαι για την επιλογή σου.

e-shop τεχνική υποστήριξη

Ερωτήσεις σχετικά με την πλατφόρμα του eshop

Οι περισσότερες εταιρείες ανάπτυξης ηλεκτρονικών καταστημάτων έχουν τις προσωπικές τους προτιμήσεις για συγκεκριμένες πλατφόρμες. Ωστόσο, είναι χρήσιμο να κατανοήσεις γιατί μια εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών καταστημάτων προτείνει μια συγκεκριμένη πλατφόρμα και ποια είναι τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα αυτής της πλατφόρμας. Βεβαιώσου ότι τα δυνατά σημεία της πλατφόρμας που θα επιλέξεις ευθυγραμμίζονται με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις λειτουργικότητας του e-shop.

Επομένως ρώτα:

  • Ποια πλατφόρμα μου προτείνετε;
  • Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα αν χρησιμοποιήσω αυτή την πλατφόρμα;
  • Είναι η συγκεκριμένη πλατφόρμα εύκολη στην διαχείριση;
  • Είναι κατάλληλη για ecommerce;
  • Είναι η μοναδική πλατφόρμα ηλεκτρονικού καταστήματος που αναλαμβάνετε;

Το τελευταίο ερώτημα είναι ίσως και το σημαντικότερο σε αυτό το σετ ερωτήσεων. Επίλεξε εκείνη την εταιρεία που αναλαμβάνει πολλαπλές πλατφόρμες και έχει ανάλογα έργα να σου δείξει. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεις ότι δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο λόγο να σου προτείνει και να επιμείνει σε μία πλατφόρμα και ότι θα σε βοηθήσει να επιλέξεις την καταλληλότερη για εσένα.

Ερωτήσεις σχετικά με ενδεχόμενες πιστοποιήσεις στο eCommerce

Eύκολα κάποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι έχει εξειδικευμένες γνώσεις πάνω σε μία συγκεκριμένη πλατφόρμα, είναι όμως σίγουρα αλήθεια;

Εμβάθυνε ρωτώντας:

  • Πώς διασφαλίζετε το υψηλό επίπεδο γνώσεων των υπαλλήλων σας;
  • Τι πιστοποιήσεις έχει η εταιρία στην κατασκευή ηλεκτρονικών καταστημάτων;
  • Έχετε συμμετάσχει ως εταιρεία σε ομιλίες και συνέδρια διεθνώς;

Μην ανησυχείς για την υποβολή πάρα πολλών ερωτήσεων. Όσο περισσότερα ρωτάς, τόσο περισσότερα θα μάθεις και οι γνώσεις σου μπορεί να σε σώσουν από τη συνεργασία με μια εταιρία που δεν έχει την ίδια προσέγγιση με εσένα.

Για να βρείς την κατάλληλη εταιρία για την κατασκευή του eshop σου χρειάζεται χρόνος και έρευνα. Γνωρίζοντας τι ψάχνεις και έχοντας πάντα κατά νου τον καταναλωτή, έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να συνεργαστείς με κάποιον που ταιριάζει στις ανάγκες σου.

Είναι σημαντικό λοιπόν να έχεις έναν συνεργάτη που να κατανοεί τι αντιπροσωπεύει καλύτερα την επιχείρησή σου και ποιο είναι το καλύτερο για αυτή.

Η BitMyJob αποτελεί τον πιο έμπιστο συνεργάτη και σύμβουλό σου σε κάθε βήμα του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.

Σε βοηθάμε στην επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας ανάλογα με το είδος ή/και την υπηρεσία που εμπορεύεσαι και σε συμβουλεύουμε σε ο,τιδήποτε αφορά τα πρώτα βήματά σου στον κόσμο του eCommerce.

Εμπιστεύσου μας για το επόμενο e-shop σου!

 

Αν θέλετε να λαμβάνετε άρθρα σαν το παραπάνω, τότε εγγραφείτε στο Newsletter μας!