Cyber Monday: Πώς να προετοιμάσεις κατάλληλα το eshop σου!

Cyber Monday: Πώς να προετοιμάσεις κατάλληλα το eshop σου!

19 Νοεμβρίου, 2020 Marketing

Ήμαστε στα μέσα του Νοεμβρίου… Οι μέρες περνάνε και βρισκόμαστε όλο και πιο κοντά στην ιδιαίτερη μέρα που όλοι περιμένουμε, την Cyber Monday. Φέτος, η Cyber Monday πέφτει τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020.

Το 2019, οι διαδικτυακές πωλήσεις στις γιορτές των Χριστουγέννων στις ΗΠΑ έφτασαν τα 135,35 δισεκατομμύρια δολάρια και η μέση τιμή παραγγελίας έφτασε τα 152,95 $. Η περίφημη Cyber Monday συνεχίζει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων πριν τις γιορτές.

Οι αγορές μέσω κινητού έχουν γίνει ολοένα και πιο σημαντικές για τους εμπόρους λιανικής που θέλουν να κάνουν μια ψηφιακή βουτιά κατά τη διάρκεια των διακοπών. Tα διαδικτυακά καταστήματα έχουν σημειώσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια – και προβλέπουμε ότι θα συνεχιστεί υπό την επήρεια της πανδημίας του COVID-19.

Με αυξημένη την επισκεψιμότητα και τα έσοδα, είναι λογικό οι λιανοπωλητές να αρχίζουν να προετοιμάζονται για την Cyber Monday – μήνες πριν από τη μέρα αυτή. Σε τελική ανάλυση, ένα σημαντικό ποσό των εσόδων τους μπορεί να αποκτηθεί μέσα από αυτές τις 24 ώρες της Cyber Monday.

Πολλές εταιρείες που δεν έχουν εκμεταλλευτεί πλήρως τα διαδικτυακά τους καταστήματα χρησιμοποιούν την Cyber Monday ως ευκαιρία να κάνουν την πρώτη τους είσοδο στον ψηφιακό κόσμο. Και οι άνθρωποι που πωλούν στο διαδίκτυο εδώ και δεκαετίες το χρησιμοποιούν επίσης ως ευκαιρία να αναζωογονήσουν την επωνυμία τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες.

H Cyber Monday αντιπροσωπεύει μία από τις πιο σημαντικές μέρες του έτους για οποιονδήποτε έμπορο κερδίζει έσοδα κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ γιατί η συγκεκριμένη μέρα (Δευτέρα) και όχι κάποια άλλη έχει καθιερωθεί ως σημαντική μέρα πριν τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές;

Δευτέρα! Οι αγοραστές στο διαδίκτυο αγαπούν τη Δευτέρα. Η πρώτη ημέρα της καθιερωμένης εβδομάδας εργασίας παράγει περισσότερες διαδικτυακές λιανικές πωλήσεις.

Σύμφωνα με έρευνες οι Δευτέρες δημιουργούν κατά μέσο όρο πάνω από το 16% των εβδομαδιαίων εσόδων. Τα έσοδα που δημιουργούνται τη Δευτέρα είναι 10% υψηλότερα από την Κυριακή, τη δεύτερη καλύτερη πηγή εσόδων.

Γνωρίζοντας ποιες ημέρες της εβδομάδας ή ακόμα και ποιες ώρες της ημέρας είναι πιθανό οι αγοραστές να επισκεφθούν το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και να πραγματοποιήσουν μια αγορά, μπορεί να σε βοηθήσει να προγραμματίσεις καμπάνιες μάρκετινγκ, να αυξήσεις το προσωπικό σου για την εξυπηρέτηση πελατών και τις αποστολές ή διαφορετικά να βελτιστοποιήσεις τη λειτουργία του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.

Μην ξεχνάς! Η Cyber Monday είναι η πρώτη Δευτέρα μετά την Black Friday όπου οι καταναλωτές ήρθαν αντιμέτωποι με τις πρώτες προσφορές και θέλουν και άλλες! Είναι η ευκαιρία σου να αυξήσεις τις πωλήσεις σου!

Προβλέψεις και προσδοκίες για την Cyber Monday 2020

Αυτό το έτος ήταν γεμάτο απροσδόκητες προκλήσεις, αλλά αυτό που γνωρίζουμε είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι εδώ για να μείνει. Ας βασιστούμε σε αυτά τα μέσα που έχουμε και μπορούμε να εκμεταλλευτούμε προς όφελός μας. Εδώ είναι μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάσαι καθώς ετοιμάζεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα για τη Cyber Monday 2020.

1. Αύξηση της διαδικτυακής κίνησης και των πωλήσεων

Με τη παγκόσμια διακοπή λειτουργίας των καταστημάτων λόγω της πανδημίας του Covid-19, οι διαδικτυακές πωλήσεις συνέχισαν να αυξάνονται. Άρα λοιπόν δεν υπάρχει αμφιβολία ότι είναι απαραίτητη μια στρατηγική μάρκετινγκ στο διαδίκτυο πριν τις Χριστουγεννιάτικες διακοπές.

Η αύξηση των ψηφιακών πωλήσεων οδηγούν σε μεγαλύτερες ψηφιακές προσδοκίες. Καθώς σχεδιάζεις τη Cyber Monday, φρόντισε να αξιολογήσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα για να βεβαιωθείς ότι έχεις τη βέλτιστη εμπειρία για τους πελάτες σου. Επιπλέον, μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σημαίνει περισσότερες παραγγελίες, οπότε βεβαιώσου ότι δουλεύει σωστά το ηλεκτρονικό σου κατάστημα και κυρίως το checkout.

2. Προσέγγισε νέους πελάτες

Με περισσότερους καταναλωτές να ψωνίζουν πλέον από το διαδίκτυο, αυτή τη χρονιά είναι η κατάλληλη στιγμή για να αξιοποιήσεις νέα δημογραφικά στοιχεία. Καθώς αναπτύσσεις στρατηγικές μάρκετινγκ, μην ξοδεύεις χρήματα στοχεύοντας σε αυτούς που ήδη αγοράζουν από το κατάστημά σου. Αντίθετα, σκέψου τρόπους για να προσελκύσεις και να αξιοποιήσεις περισσότερο αυτό το κοινό μαθαίνοντας στοιχεία όπως: Τι προτιμούν; Πώς προτιμούν να επικοινωνούν;

Η κατανόηση του κοινού-στόχου σου θα σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις σου αυτή την περίοδο των Χριστουγεννιάτικων διακοπών.

3. Μεγαλύτερος ανταγωνισμός

Με την πλειονότητα των πωλήσεων να κινείται στο διαδίκτυο φέτος, ο ανταγωνισμός δεν ήταν ποτέ ισχυρότερος. Καθώς σχεδιάζεις την Cyber Monday, σκέψου πώς μπορείς να «νικήσεις» τους ανταγωνιστές σου.

Μπορείς να παρέχεις μια καλύτερη εμπειρία χρήστη; Είναι τα προϊόντα σου πιο οικονομικά; Ολοκλήρωσε τις αποστολές των προϊόντων με δημιουργικούς τρόπους – όπως ευχές για τα Χριστούγεννα και ένα ελκυστικό γιορτινό email.

4. Εκμεταλλεύσου το εορταστικό κλίμα

Οι διακοπές των Χριστουγέννων είναι πάντα μια εποχή γεμάτη χαρά και ευτυχία – και αυτό ακριβώς περιμένουν οι καταναλωτές μετά από μια δύσκολη χρονιά. Δημιούργησε ιδιαίτερα Χριστουγεννιάτικα concept για να προωθήσεις την επωνυμία και τα προϊόντα σου.

Βοήθα τους πελάτες σου να συνδυάσουν τα προϊόντα σου με την περίοδο των Χριστούγεννων. Επιπλέον, μπορείς να κάνεις κάποιες μικρές εκπτώσεις για να προετοιμάσεις τους πελάτες σου για τις προσφορές της Cyber Monday.

Προετοίμασε το ηλεκτρονικό σου κατάστημα για την Cyber Monday

Όταν θα φτάσει η Cyber Monday, θα θες το ηλεκτρονικό σου κατάστημα να ανταποκρίνεται, να είναι φιλικό ως προς τις κινητές συσκευές και το σημαντικότερο, να λειτουργεί σωστά!

Ακολουθούν ορισμένα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να προετοιμαστείς:

Ταχύτητα: χρησιμοποίησε τα εργαλεία της Google για να εκτελέσεις μια δοκιμή ταχύτητας και να δεις τι μπορεί να προκαλεί καθυστέρηση στον χρόνο φόρτωσης του ηλεκτρονικού σου καταστήματος.

Λειτουργία: Τίποτα δεν λειτουργεί, εάν δεν λειτουργεί το ηλεκτρονικό σου κατάστημα – αλλά δεν θα είσαι πάντα εκεί για να κάνεις τον έλεγχο. Χρησιμοποίησε μια υπηρεσία όπως το Uptime Robot για να αρχίσεις να παρακολουθείς το ηλεκτρονικό σου κατάστημα σε περίπτωση διακοπής λειτουργίας.

Συμβατότητα με κινητά: Με την πλειονότητα των αγορών Cyber Monday που πιθανώς προέρχονται από κανάλια κινητής τηλεφωνίας, δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό να διασφαλίσεις ότι το eshop σου μπορεί να χειριστεί τις αγορές από κινητά. Εκτέλεσε μια δοκιμή συμβατότητας για κινητά με την Google.

Αυτές είναι μερικές από τις καλύτερες ιδέες μάρκετινγκ για τη Cyber Monday 2020

1.Δημιουργήσε μια ειδική σελίδα προορισμού

Κάνε το ταξίδι των πελατών σου μοναδική, φτιάχνοντας μια ειδική σελίδα προορισμού για τις προσφορές Cyber Monday. Οι διακοπές μπορεί να είναι πολύ αγχωτικές, ειδικά για τους καταναλωτές που κάνουν πολλά δώρα στους δικούς τους ανθρώπους. Έχοντας μια ειδική σελίδα, δημιουργείς μια ευκολότερη και χωρίς άγχος εμπειρία για να βρουν ακριβώς αυτό που αναζητούν. Επιπλέον, μια αποκλειστική διεύθυνση URL μπορεί να έχει μεγάλα οφέλη SEO.

2.Βάλε προσφορές και εκπτώσεις

Οι αγοραστές είναι εκπαιδευμένοι για να αναζητήσουν τις καλύτερες προσφορές και έχουν επίσης μια πρόχειρη εκτίμηση του ποσού που θέλουν να ξοδέψουν σε δώρα.Διευκόλυνέ τους να ανακαλύψουν επιλογές στο εύρος τιμών που τους ενδιαφέρει και αντέχουν οικονομικά.

“Μπορείς να προσφέρεις στους καταναλωτές μια γρήγορη λίστα δώρων με τιμή κάτω των 50 ευρώ, κάτω των 75 ευρώ και ούτω καθεξής. Αυτές οι γρήγορες λίστες μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση ενός ψηφιακού επισκέπτη περισσότερο στον ηλεκτρονικό σου κατάστημα. “ – Ron Smith, The Digital Outdoorsman.

3. Αύξηση Διαφημίσεων

H αύηση των διαδικτυακών πωλήσεων αυξάνανει και τον διαδικτυακό ανταγωνισμό. Εξέτασε το ενδεχόμενο να αυξήσεις τις  διαφημίσεις σου φέτος για να αξιοποιήσεις την ψηφιακή σου στρατηγική.

Κάνε το ένα βήμα παραπέρα, εξατομικεύοντας τα τμήματα πελατών σου και στοχεύοντας νέους πελάτες για να επεκτείνεις την προσέγγιση χρηστών και τις πωλήσεις σου.

4. Σκέψου το συνδυασμό προϊόντων

“Εκμεταλλεύσου την ευκαιρία να παρουσιάσεις στους πελάτες σου προϊόντα που διαφορετικά δεν θα ήθελαν να αγοράσουν. Τα πακέτα προϊόντων είναι μία εύκολη λύση, επειδή σου επιτρέπουν να τα προωθήσεις ακόμα και μετά το τέλος της Cyber Monday. “ – Ντέιβιντ Φενγκ, συνιδρυτής στο Re:amaze.

Εξέτασε το ενδεχόμενο να προσφέρεις ένα σύνολο δειγμάτων προϊόντων την Cyber Monday. Θα δώσει στους νέους πελάτες την ευκαιρία να ελέγξουν τα προϊόντα σου και να τα βάλουν στα αγαπημένα τους για τον επόμενο καιρό.

5. Τρέξε μια καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ενώ αυτή η χρονιά είναι ιδανική για να αξιοποιήσεις νέους πόρους, είναι επίσης σημαντικό να διατηρήσεις την τρέχουσα κοινότητα των πελατών σου. Όχι μόνο θα πρέπει να ικανοποιήσεις την υπάρχουσα πελατειακή σου βάση, αλλά να προσελκύσεις και νέους επισκέπτες.

Προσέλκυσε το κοινό σου ενθαρρύνοντάς τους να χρησιμοποιούν το hashtag της επωνυμίας σου. Ακόμα καλύτερα, ενθάρρυνέ τους  να μοιράζονται το περιεχόμενο ή τις προσφορές σου με τους φίλους και την οικογένειά τους.

Και, φυσικά, διασκέδασε με αυτό! Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσεις τη δημιουργικότητα της επωνυμίας σου. Δώσε στους πελάτες σου έναν λόγο να συμμετάσχουν στις δραστηριότητες σου αυτό τον μήνα.

6. Στείλε email πριν, κατά τη διάρκεια, και μετά

Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απαραίτητο για κάθε καμπάνια. Ωστόσο, ένα λάθος που γίνεται συχνά είναι η αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μόνο την ίδια μέρα της Cyber Monday.

Είναι σημαντικό να προσελκύσεις το κοινό σου πριν από τη μεγάλη μέρα, κατά τη διάρκεια, και μετά. Προσέλκυσε τους πελάτες που έμειναν ευχαριστημένοι – και  ίσως να τους ευχαριστήσεις και να τους εκπλήξεις απο την μεριά σου με μια μικρή προσφορά για την επόμενη αγορά τους.

Έλα να σε βοηθήσουμε να κάνεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα πιο αποδοτικό για αυτήν την Cyber Monday και κατ' επέκταση την περίοδο των Χριστουγέννων. Ας μιλήσουμε!

 

Αν θέλετε να λαμβάνετε άρθρα σαν το παραπάνω, τότε εγγραφείτε στο Newsletter μας!