Πώς η HP εξελίσσεται τόσα χρόνια μέσα από το Magento

Η πρωτοπόρος εταιρεία τεχνολογίας χρειάζεται μια πλατφόρμα έτοιμη για το μέλλον.
Το τμήμα Ασίας-Ειρηνικού της HP Inc εδρεύει σε μια φουτουριστική πανεπιστημιούπολη στη Σιγκαπούρη, η οποία φιλοξενεί πάνω από 3.000 υπαλλήλους από περισσότερες από 35 χώρες. Η HP είναι γνωστή ως ο πρωτοπόρος των υπολογιστών, των σταθμών εργασίας, των εκτυπωτών InkJet και LaserJet και η πανεπιστημιούπολη των 450.000 τετραγωνικών ποδιών αποτελεί μνημείο της τεχνολογίας του αύριο. Εκεί, η εταιρεία κατασκευάζει τρισδιάστατους εκτυπωτές οι οποίοι είναι σε θέση να κατασκευάσουν ακόμη και τα δικά τους ανταλλακτικά! Για μια εταιρεία που πιστεύει ότι οι εκτυπωτές της σύντομα θα εκτυπώσουν άλλους εκτυπωτές, η HP Asia Pacific θα βρει στο Magento μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου μέσα στον παλμό της τεχνολογίας, έτοιμη να τη βοηθήσει να επιτύχει ταχεία ανάπτυξη online και να προωθήσει την πρακτική πωλήσεων “online-to-offline”.

Η HP Asia Pacific πραγματοποίησε το πρώτο της κατάστημα Magento στην Ταϊλάνδη και την Ινδονησία το 2013, χρησιμοποιώντας το Magento Commerce. Όταν ένα νέο κατάστημα ξεκίνησε στην Κίνα, αποφάσισε την αλλαγή σε Magento 2 Commerce. Με πελάτες που ξεκινούν από μεμονωμένους αγοραστές που αναζητούν τον τέλειο οικιακό εκτυπωτή, και φτάνουν μέχρι και σε μικρές επιχειρήσεις, η HP Asia Pacific χρειάστηκε μια ευέλικτη λύση ηλεκτρονικού εμπορίου που θα μπορούσε να λειτουργήσει σε πολλαπλές γεωγραφικές περιοχές και σημεία πώλησης.
Μία παγκόσμια πλατφόρμα με αίσθηση τοπικού χαρακτήρα.
Ο κύριος στόχος της HP Inc ήταν να δημιουργήσει ένα Magento για την υποστήριξη πολλαπλών καταστημάτων σε διάφορες περιοχές και χώρες παγκοσμίως. Σχεδίασε μια δομή τριών επιπέδων με πυρήνα το Magento, παρέχοντας τη δυνατότητα κοινής πλοήγησης στο site, κοινών πρότυπων σελίδων, κοινών πινάκων ελέγχου και ενιαία ασφάλεια στους χρήστες από διάφορες περιοχές. Στην κορυφή της δομής βρίσκεται το “HP Universe”, που αποτελείται από λειτουργικότητα omnichannel, project management, στρατηγικές περιεχομένου και ενσωμάτωση πελατών (360).Οι περιφερειακοί κόμβοι στη συνέχεια παρέχουν τοπική λειτουργικότητα, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμών, της διαχείρισης αποθήκης, της γλώσσας αλλά και της διαχείρισης παραγγελιών. Αυτή η ευέλικτη δομή επιτρέπει στην HP να ελέγχει συνολικά τους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ παράλληλα δίνει τη δυνατότητα στις περιφέρειες και τις χώρες να ανταποκριθούν στις ανάγκες της τοπικής αγοράς – με άλλα λόγια, να κάνουν την εμπειρία χρήστη να φαίνεται τοπική.

Η ομάδα του έργου, την οποία διαχειρίζεται η πανεπιστημιούπολη της Σιγκαπούρης υπό την επίβλεψη του Herriot Stobo, αξιοποίησε περαιτέρω τις ισχυρές δυνατότητες του Magento Commerce. Έτρεξε πιλοτικά την υπηρεσία Click & Collect* σε 23 καταστήματα στην Ινδία, με μεγάλη επιτυχία, και σύντομα θα αναπτύξει τη λύση σε συνολικά 600 καταστήματα! Μετά από ένα τετράμηνο λειτουργίας του πιλοτικού προγράμματος στο Νέο Δελχί, το 23% των πελατών επέλεξαν να παραλάβουν το νέο τους PC από ένα τοπικό κατάστημα. Η ανάπτυξη αυτής της λύσης ήταν παιχνιδάκι για το Magento και η ομάδα της HP γνώρισε συναρπαστικά αποτελέσματα μέσα σε λίγους μήνες.
Μία εμπειρία omnichannel σε Κίνα και Χονγκ Κονγκ.
Η εκτόξευση της HP στο Χονγκ Κονγκ σηματοδότησε την πέμπτη υλοποίηση του Magento στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού. Το λανσάρισμα περιελάμβανε προγράμματα αγορών για καταναλωτές, μικρές επιχειρήσεις και εργαζόμενους. Η νέα πλατφόρμα του Χονγκ Κονγκ διαθέτει ενσωματωμένα συστήματα λιανικής πώλησης και online κρατήσεις δοκιμαστικών προϊόντων στο κατάστημα, και τα δύο βασικά στοιχεία της στρατηγικής omnichannel “online-to-offline”.
* Η υπηρεσία Click & Collect είναι όταν μία αγορά και πληρωμή πραγματοποιείται ηλεκτρονικά αλλά ο πελάτης παραλαμβάνει το προϊόν του από κάποιο τοπικό κατάστημα.