Κάθε χρόνο, μεγάλο ποσοστό ανθρώπων παγκοσμίως περιμένει την Black Friday. Με τη σειρά τους και οι επιχειρήσεις αρχίζουν να σχεδιάζουν τις καμπάνιες τους για τη Black Friday ώστε να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους και να αφήσουν ευχαριστημένους τους πελάτες τους.
Αυτό θα συνέβαινε για ένα κανονικό έτος – εκτός από το 2020 που έχουν αλλάξει πολλά λόγω του COVID-19. Η πανδημία COVID-19 έχει δημιουργήσει σκέψεις στις επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο για το πώς να προσεγγίσουν αυτήν τη ξεχωριστή Black Friday.
Αν έχεις ήδη ένα eshop, τότε δεν πρέπει να ανησυχείς! Ετοιμάσου για μια αρκετά κερδοφόρα σε πωλήσεις Black Friday ..
Ο πιθανός αντίκτυπος του COVID-19 στη Black Friday 2020 φαίνεται οτι θα είναι μεγάλος. Και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι ένα μεγάλο ποσοστό των εμπόρων λιανικής είδαν ήδη τη Black Friday με διαφορετική όψη μετά την επιτυχία που επέφερε ο COVID-19 στις διαδικτυακές πωλήσεις.
Στις ΗΠΑ, τα επίπεδα αγορών ηλεκτρονικού εμπορίου κατά τη διάρκεια του COVID-19 (Απρίλιος έως Μάιος) ήταν 7% υψηλότερα από ό, τι είδαν οι έμποροι λιανικής κατά τη διάρκεια της περιόδου των χριστουγεννιάτικων διακοπών του 2019 (Νοέμβριος έως Δεκέμβριος).
Όπως φαίνεται, οι διαδικτυακές πωλήσεις σημείωσαν νέα ανοδική πορεία στα μέσα Μαρτίου παγκοσμίως. Είναι καιρός λοιπόν να αναρωτηθείς πόσο προετοιμασμένο είναι το ηλεκτρονικό σου κατάστημα για την Black Friday που έρχεται, ώστε να έχεις επιτυχία σε πωλήσεις!