Τώρα που τα ηλεκτρονικά καταστήματα πληθαίνουν όλο και περισσότερο, οι αγοραστές έχουν πολλαπλές επιλογές! Τι θα κάνεις λοιπόν για να ξεχωρίσεις; Η ύπαρξη κουπονιών μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτό!
Οι έμποροι λιανικής προσθέτουν κουπόνια και εκπτώσεις στις στρατηγικές μάρκετινγκ για να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπών πωλήσεων και να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών στην επιχείρηση τους.
Ενώ οι εκπτώσεις είναι σίγουρα ελκυστικές για τους αγοραστές, τα ψηφιακά κουπόνια μπορούν επίσης να είναι ένας επιτυχημένος τρόπος ανάπτυξης ενός κοινωνικού μέσου παρακολούθησης των αγοραστών σου.
Οι διαδικτυακοί αγοραστές αξιοποιούν τις προσφορές και τα κουπόνια για μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων. Για τους έμπορους λιανικής από την άλλη, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει μια λιγότερο κερδοφόρα πώληση. Ωστόσο, οι έμποροι αυξάνουν συνεχώς τη διανομή ψηφιακών κουπονιών (άλλο ένα 27% έναντι του προηγούμενου έτους και πιθανότατα θα συνεχίσουν να αυξάνονται) για να καλύψουν τη ζήτηση των καταναλωτών που ψωνίζουν στο διαδίκτυο και μέσω των κινητών συσκευών τους.
Πώς μπορούν λοιπόν οι έμποροι λιανικής να προσφέρουν μια στρατηγική ψηφιακού κουπονιού και να ικανοποιούν τους στόχους εσόδων και κερδών τους; Ας το ανακαλύψουμε παρακάτω!