Θα ταιριάζει; Βασικά χαρακτηριστικά ενός e-shop για τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων

Θα ταιριάζει; Βασικά χαρακτηριστικά ενός e-shop για τα ανταλλακτικά αυτοκινήτων

3 Σεπτεμβρίου, 2020 Γνώσεις

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τα e-shop ανταλλακτικών αυτοκινήτων στο διαδίκτυο, είναι να μπορούν να προβάλλουν γρήγορα και αποτελεσματικά τα ανταλλακτικά που ταιριάζουν στα οχήματα των πελατών τους.

Με χιλιάδες μοντέλα αυτοκινήτων και εκατομμύρια επίσημα και OEM ανταλλακτικά, πόσο εφικτό είναι να δημιουργήσεις μία ομαλή εμπειρία στο e-shop σου που θα διευκολύνει την online αγορά;

Διάβασε για να μάθεις μερικές από τις πρακτικές και τις λύσεις που προτείνουμε για αυτού του είδους τις επιχειρήσεις.

Επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας - Το Α και το Ω μίας επιτυχημένης παρουσίας στο διαδίκτυο

Δεν είναι πολλές οι πλατφόρμες που μπορούν να υποστηρίξουν εκατομμύρια κωδικούς προϊόντων, εξασφαλίζοντας παράλληλα την γρήγορη αναζήτησή τους αλλά και την ταχύτατη φόρτωση των σελίδων.

Το Magento 2 έχει σχεδιαστεί για τα δύσκολα και είναι η μοναδική πλατφόρμα της αγοράς που μπορεί να υποστηρίξει ένα τεράστιο κωδικολόγιο προϊόντων και φυσικά ταιριάζει “γάντι” στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στα ανταλλακτικά αυτοκινήτων.

Magento 2

500.000 κωδικοί προϊόντων σε λιγότερο από 1 δευτ/πτο μόνο με Magento 2
ΜΑΘΕ ΠΩΣ

Η πρόκληση της συμβατότητας ανταλλακτικών - Η σωστή δομή είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία

Η συμβατότητα των ανταλλακτικών αυτοκινήτων είναι ένας από τους καθημερινούς πονοκεφάλους των εμπόρων που προσπαθούν να πουλήσουν ανταλλακτικά στο διαδίκτυο. Πολλές φορές υπάρχουν ορισμένα εξαρτήματα που ταιριάζουν μόνο σε ένα συγκεκριμένο μοντέλο του οχήματος και που κατασκευάζονται μόνο για ένα συγκεκριμένο έτος!

Αρκετά συχνά, υπάρχουν ανταλλακτικά που ταιριάζουν σε διάφορα οχήματα διαφορετικών κατασκευαστών και μοντέλων σε όλο τον κόσμο!

Φαντάσου να μπορούσες να είχες έναν παντογνώστη υπάλληλο που θα μπορούσε να γνωρίζει ανά πάσα στιγμή όλες τις αντικαταστάσεις των εξαρτημάτων και να πρότεινε τις κατάλληλες λύσεις στους πελάτες σου. Ουτοπικό; Αν θα μπορούσε να υπάρχει τέτοιος υπάλληλος θα ήταν περιζήτητος, γιατί όμως να τον χρειάζεσαι αφού μπορείς να το έχεις μέσω της τεχνολογίας;

Επίλεξε την κατάλληλη βάση δεδομένων

Απαραίτητη προϋπόθεση που θα σε οδηγήσει ευκολότερα στην επιτυχία, είναι η επιλογή της κατάλληλης βάσης δεδομένων ανταλλακτικών. Αφού έχεις επιλέξει την κατάλληλη πλατφόρμα, είναι ζωτικής σημασίας να την εμπλουτίσεις και με τα κατάλληλα και επικαιροποιημένα δεδομένα.

Δεν φτάνει όμως να γεμίσεις αυτή την βάση με δεδομένα αφού θα πρέπει να έχεις και έναν αποτελεσματικό και λειτουργικό μηχανισμό που θα τα ενημερώνεις με κάθε διαθέσιμη αλλαγή. Πόσο εφικτό είναι αυτό να το πετύχεις με εκατομμύρια κωδικούς; Απόλυτα εφικτό!

TecDoc

Πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες βάσεις δεδομένων για οχήματα και ανταλλακτικά στον κόσμο. Περιλαμβάνει περισσότερα από 75.000 μοντέλα οχημάτων από 700 εργοστάσια κατασκευής και διαθέτει περισσότερους από 6.5 εκατομμύρια κωδικούς ανταλλακτικών!

Η BitMyJob μπορεί να σου εξασφαλίσει πρόσβαση σε αυτή την βάση δεδομένων και να σου προσφέρει έναν τέλειο συγχρονισμό με όλες τις αντικαταστάσεις σε πραγματικό χρόνο.

Autocat

Μία εναλλακτική λύση (αλλά υποδεέστερη) του TecDoc είναι το Autocat από την MAM Software. Πρόκειται για έναν online κατάλογο ανταλλακτικών που προσφέρει απευθείας πρόσβαση στις τελευταίες ενημερώσεις από έναν μεγάλο αριθμό κατασκευαστών.

Άλλες Εναλλακτικές

Υπάρχουν πάντα εναλλακτικές λύσεις και πολλοί έμποροι βασίζονται σε καταλόγους που βρίσκουν σε διάφορα σημεία στο διαδίκτυο. Συνήθως αυτό συμβαίνει γιατί επιθυμούν να αγοράσουν έναν κατάλογο μόνο για μία συγκεκριμένη ή λιγοστές μάρκες ανταλλακτικών.

Προτεραιότητα η διευκόλυνση στην πλοήγηση και στο φιλτράρισμα

Τώρα που έχεις τη βάση δεδομένων και υπάρχει αντιστοίχηση ανταλλακτικών σε κάθε όχημα, πρέπει να βρεις έναν τρόπο να παρουσιάσεις αυτή την πληροφορία με ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Το Year-Make-Model (YMM) είναι ο πιο κοινός όρος για την αντιμετώπιση της λογικής ταξινόμησης των ανταλλακτικών. Ο χρήστης καλείται να επιλέξει πρώτα το έτος κατασκευής, στη συνέχεια την κατασκευάστρια εταιρεία και τέλος το μοντέλο. Είναι ένας συνηθισμένος τρόπος ταξινόμησης των ανταλλακτικών στην αγορά των Η.Π.Α αφού οι αγοραστές εκεί συχνά αναφέρονταν στα αυτοκίνητά τους ξεκινώντας από το έτος (π.χ. 1990 Lancia Delta).

Αυτό όμως είναι διαπραγματεύσιμο για τις αγορές στο διαδίκτυο αφού αρκετά συχνά ακολουθείτε το μοντέλο αντίστροφα Make-Model-Year (MMY). Έτσι είναι πιο εύκολο για τον χρήστη να αναζητήσει επιλέγοντας πρώτα την κατασκευάστρια εταιρεία (π.χ. Lancia), στη συνέχεια το μοντέλο (π.χ. Delta) και τέλος το έτος κατασκευής (π.χ. 1990).

Όποιον τρόπο και αν επιλέξεις για το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, είναι σημαντικό να ακολουθήσεις αυτή την πρακτική καθώς οι περισσότεροι χρήστες είναι εξοικειωμένοι με αυτή την μορφή κατευθυνόμενης αναζήτησης.

Εξαιρετικά σημαντικό - Θυμήσου την επιλογή του και πρόσφερέ του μία προσωποποιημένη πλοήγηση

Εάν δώσεις την ευκαιρία στον επισκέπτη του ηλεκτρονικού σου καταστήματος να επιλέξει τον τύπο του οχήματός του, είναι μία εξαιρετική ευκαιρία να το κρατήσεις και να του προσφέρει μία προσωποποιημένη πλοήγηση. Πώς μπορείς να το πετύχεις;

Διατήρησε αυτή την πληροφορία στον λογαριασμό του και πρόσφερέ του μόνο εκείνα τα ανταλλακτικά που ταιριάζουν στο όχημά του!

Με αυτό τον τρόπο αυξάνεις την πιθανότητα αγοράς από το κατάστημά σου αλλά και επιστροφής του ίδιου πελάτη για αγορά στο μέλλον.

Διαγράμματα Ανταλλακτικών - Βοήθησε τον να βρει το ανταλλακτικό που επιθυμεί

Τα φίλτρα που αναφέραμε είναι εξαιρετικά για την κατευθυνόμενη αναζήτηση ανταλλακτικών βάση των χαρακτηριστικών του οχήματος. Τι γίνεται όμως όταν ο επισκέπτης δεν γνωρίζει ποιο είναι ακριβώς το ανταλλακτικό που επιθυμεί να αγοράσει; Μπορείς να του δείξεις τα διαθέσιμα ανταλλακτικά επάνω στο όχημά του;

Φυσικά και μπορείς! Μία από τις ισχυρότερες αισθήσεις του ανθρώπου είναι η όραση και όταν αυτή αξιοποιείται σωστά προσφέρει εκπληκτική εμπειρία αγορών ακόμη και στα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Ακόμη και οι καλύτεροι μηχανικοί και λάτρεις των αυτοκινήτων μπορούν να χαθούν στα εκατοντάδες χιλιάδες διαφορετικά ανταλλακτικά. Συχνά δεν γνωρίζουν τα ακριβή ονόματα ή τους αριθμούς τους. Τι θα συνέβαινε όμως αν δείχναμε ένα ακριβές σχεδιάγραμμα που θα επισήμανε το κάθε ανταλλακτικό;

Ρίξε μια ματιά σε ένα άλλο έργο που υλοποιήσαμε για πελάτη μας. Μόλις επιλέξεις ένα ανταλλακτικό στο σχεδιάγραμμα, τότε αυτόματα θα οδηγηθείς στις λεπτομέρειες του ώστε να το προσθέσεις στο καλάθι σου.

Και μπορείς να δεις περισσότερα παραδείγματα διαγραμμάτων ανταλλακτικών σε αυτό το ηλεκτρονικό κατάστημα. Είναι ένας πολύ καλός και καθαρός τρόπος για να παρουσιάσεις τα ανταλλακτικά σε εκείνους που δεν γνωρίζουν το ακριβές όνομα ή κωδικό του ανταλλακτικού, ή σε εκείνους που επιθυμούν να επαληθεύσουν ότι πρόκειται για το ανταλλακτικό που επιθυμούν να αγοράσουν για το όχημά τους.

Γιατί είναι αυτά τα χαρακτηριστικά σημαντικά για το e-shop σου;

Θα έχεις τα ακόλουθα οφέλη αν χρησιμοποιήσεις τις σωστές λύσεις και τα κατάλληλα εργαλεία για το ηλεκτρονικό σου κατάστημα:

Εάν χρειάζεσαι τη βοήθειά μας για να αναλύσουμε μαζί και να σχεδιάσουμε μία ξεχωριστή εμπειρία πλοήγησης, μας χωρίζει μόνο μία φόρμα επικοινωνίας. Ας μιλήσουμε!

 

Αν θέλετε να λαμβάνετε άρθρα σαν το παραπάνω, τότε εγγραφείτε στο Newsletter μας!