Είναι όντως η κατάλληλη στιγμή να δημιουργήσω ένα e-shop;

Είναι όντως η κατάλληλη στιγμή να δημιουργήσω ένα e-shop;

20 Μαρτίου, 2020 Προωθήσεις

Με την κυβέρνηση να αναγκάζεται στην υλοποίηση πιο επιθετικών μέτρων προστασίας των πολιτών και ιδιαίτερα των ευαίσθητων ομάδων, ένα από τα τελευταία μέτρα κατάφερε ένα “πάγωμα” της οικονομίας τουλάχιστον στο λιανικό εμπόριο. Αντιθέτως, όσα από αυτά τα καταστήματα διαθέτουν και ηλεκτρονικό κατάστημα, βρέθηκαν σε πλεονεκτική θέση αφού μπορούν να διατηρήσουν τη λειτουργία τους εκτελώντας παραγγελίες διαδικτυακά. Η ανάγκη προέκυψε, δημιουργήθηκαν επιχειρηματικές ευκαιρίες και προωθήσεις που διαφημίζουν τη δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων σε λίγες μόνο ημέρες. Το ερώτημα παραμένει: Είναι η κατάλληλη στιγμή να δημιουργήσω ένα e-shop;

Κάντο, αλλά κάντο σωστά!

Οι τυποποιημένες λύσεις ηλεκτρονικών καταστημάτων που προωθούνται, με σκοπό να είναι άμεσα υλοποιήσιμες στο χαμηλότερο δυνατό κόστος για την εταιρεία που θα τα αναπτύξει, χρησιμοποιούν τυποποιημένες λύσεις με αυστηρά περιορισμένες δυνατότητες. Αυτός ο περιορισμός θα προσφέρει αφενός ένα φαινομενικά λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα μέσα σε λίγες μόνο ημέρες, με πολλαπλές όμως ελλείψεις και προβλήματα που άμεσα θα το κατατάξουν πολύ πιο κάτω από τον ανταγωνισμό. Σε ένα έντονα ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως αυτό του ηλεκτρονικού εμπορίου, τα χρήματα που θα δοθούν για μία πρόχειρη λύση, θα είναι μία επένδυση σε “τρύπιο κουβά” αφού εκ κατασκευής το ηλεκτρονικό κατάστημα θα είναι υποδεέστερο άλλων του ανταγωνισμού και με πολλά λειτουργικά προβλήματα αφού θα έχει κατασκευαστεί πρόχειρα.

Ναι, αλλά πώς να εκμεταλλευτώ αυτές τις ημέρες;

Αυτό το χρονικό διάστημα είναι το κατάλληλο για βελτιωτικές ενέργειες και είναι μία πραγματική ευκαιρία για αναδιάρθρωση της επιχείρησής σου. Εκμεταλλεύσου αυτές τις ημέρες για να βελτιώσεις τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησής σου και με την έξοδο από την υπάρχουσα κατάσταση να είσαι παντελώς έτοιμος και πιο ανταγωνιστικός. Κάνε κινήσεις που θα σου μείνουν, κινήσεις που θα σε βοηθήσουν να αναδείξεις την επιχείρησή σου και να της προσφέρεις πολλαπλές και οργανωμένες πωλήσεις.

Αν δεν έχω e-shop, θα με βοηθήσει τελικά να κάνω ένα τώρα;

Το χρονικό διάστημα είναι το πλέον κατάλληλο για να προετοιμάσεις και να υλοποιήσεις το νέο σου e-shop, όχι όμως με βασικό στόχο αυτό να είναι έτοιμο και λειτουργικό εντός αυτής της κρίσης. Εκμεταλλεύσου αυτό το χρονικό διάστημα που έχεις περισσότερο διαθέσιμο χρόνο ώστε να στήσεις ένα άκρως λειτουργικό και ανταγωνιστικό ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο θα βοηθήσει την επιχείρησή σου τώρα και μέσα στα επόμενα χρόνια. Μην κάνεις βιαστικές κινήσεις και μην συμβιβάζεσαι με την προχειρότητα. Επένδυσε σε κάτι διαχρονικό, κάτι που θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις από τον ανταγωνισμό και να αυξήσεις τον ετήσιο κύκλο εργασιών σου για τα επόμενα χρόνια.

Θέλω να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μου ένας eCommerce Expert για περισσότερες συμβουλές

 

Αν θέλετε να λαμβάνετε άρθρα σαν το παραπάνω, τότε εγγραφείτε στο Newsletter μας!