Βελτίωσε με 3 κινήσεις την αποδοτικότητα του e-shop σου!

Βελτίωσε με 3 κινήσεις την αποδοτικότητα του e-shop σου!

12 Δεκεμβρίου, 2019 Marketing

Η αποδοτικότητα των πωλήσεων ενός e-shop είναι ένας καθημερινός πονοκέφαλος για όλους τους ιδιοκτήτες ηλεκτρονικών καταστημάτων. Αυτός ο πονοκέφαλος γίνεται ιδιαίτερα έντονος όταν την βελτιστοποίηση των πωλήσεων δεν την έχει αναλάβει κάποιος επαγγελματίας αλλά ο ίδιος ο ιδιοκτήτης ή κάποιος ανειδίκευτος από το προσωπικό της επιχείρησης. Με δεδομένο ότι σε τεχνικό επίπεδο δεν υπάρχουν δυσλειτουργίες ή/και αργή συμπεριφορά του ηλεκτρονικού καταστήματος, παραθέτουμε τρεις (3) απλές κινήσεις που μπορούν να προσφέρουν μεγαλύτερα “καλάθια” με άμεσο αποτέλεσμα την βελτίωση της αποδοτικότητας πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος.

1. Δωρεάν μεταφορικά στο καλάθι αγορών και στη σελίδα του προϊόντος

Δώσε τη δυνατότητα δωρεάν μεταφορικών για παραγγελίες μεγαλύτερης αξίας. Δήλωσε εμφανώς τόσο στη σελίδα του προϊόντος όσο και στο καλάθι των αγορών το ποσό που υπολείπεται για τη δωρεάν αποστολή της παραγγελίας. Το ποσό που υπολείπεται μπορεί να υπολογίζεται αυτόματα από το περιεχόμενο του καλαθιού αγορών για τον κάθε πελάτη. Η δυνατότητα δωρεάν αποστολής προϊόντων είναι ένα ισχυρό κίνητρο για τον πελάτη ώστε να προσθέσει ακόμη περισσότερα προϊόντα στην παραγγελία του.

2. Προτάσεις σχετικών προϊόντων ή προτάσεις προϊόντων που συμπληρώνουν ένα άλλο προϊόν

Αν ένας πελάτης προσθέσει στο καλάθι αγορών του ένα κινητό τηλέφωνο για αγορά, πόσο εύκολα θα προχωρήσει στην επιπρόσθετη αγορά προστατευτικού τζαμιού, ανθεκτικής θήκης ή κάποιου άλλου αξεσουάρ; Η κατάλληλη πρόταση την κατάλληλη στιγμή μπορεί να αυξήσει σε μεγάλο βαθμό την πιθανότητα αγοράς επιπρόσθετων προϊόντων που σε άλλη περίπτωση ο πελάτης θα αγόραζε αργότερα και πιθανότατα από κάποιο άλλο κατάστημα. Σκέψου ποια προϊόντα μπορείς να συνδυάσεις και πρόσφερέ τα παράλληλα με την αγορά ενός από αυτά ή ακόμη και σε σετ με κάποια έκπτωση.

3. Ενθάρρυνε τους πελάτες για μια επόμενη παραγγελία

Ένας πελάτης όταν ολοκληρώνει μία παραγγελία στο ηλεκτρονικό κατάστημα, συνήθως είναι αποτέλεσμα του marketing και του κόστους που έχει σπαταληθεί σε διαφημίσεις για την προβολή του καταστήματος. Μία αποτελεσματική στρατηγική marketing φροντίζει να μην πληρώνει ξανά για να φέρει τον ίδιο πελάτη στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αντίθετα εκμεταλλεύεται αυτή την επαφή και την μετατρέπει σε έναν αφοσιωμένο πελάτη στο κατάστημα με επαναληπτικές αγορές. Πρόσφερε εκπτωτικά κουπόνια, πόντους ανταμοιβής ή απευθείας εκπτώσεις σε υφιστάμενους πελάτες αμέσως μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας τους ή ακόμη και κάποιες μέρες αργότερα μέσω ενός newsletter.

Η αποδοτικότητα πωλήσεων ενός καταστήματος είναι μια διαδικασία που προσαρμόζεται κάθε φορά στη φύση και στη λειτουργία του κάθε καταστήματος. Εμπιστέψου τους ειδικούς να σχεδιάσουν και να προτείνουν λύσεις βελτιστοποίησης των πωλήσεων και θα δεις αποτελέσματα από τον πρώτο κιόλας μήνα.

Αν θέλετε να λαμβάνετε άρθρα σαν το παραπάνω, τότε εγγραφείτε στο Newsletter μας!